INBA! INBA!

piątek, 15 czerwca 2018

Chociaż trwa dopiero tydzień. na razie było raczej rujnowanie niż 
remontowanie, bo: skuwanie kafli, zdzieranie tapet, kucie na nowe 
podłączenia. I tak: zalałem sąsiada z dołu (a dopiero tam będę mieszkać, więc 
jestem spalony), robotnicy naśmiecili na klatce i windzie, więc zastałem 
któregoś wieczoru anonim od nowych sąsiadów, że mam sprzątać po sobie, bo oni 
nie będą, więc jestem spalony na całej linii. Jakby tego było mało, to 
któregoś razu zastałem mieszkanie oklejone taśmą komorniczą, bo się okazało 
że poprzedniego lokatora komornik ściga za alimenty .Także mam już dość. W 
dodatku Mini mini z Sexi Papi odpierdala takie akcje,że przykleili Felipe i nie chce odkleić się  na przedpokoju, 
JEDYNĄ DOBRA WIADOMOŚCIĄ JEST FAKT ,IŻ MAMY JUŻ 50% UKOŃCZENIA FILMU METĘ JUŻ WIDAĆ 

Rysio Superman II- Proximus (ODC. 4) 
[50%/100%] ukończenia filmu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz