INBA! INBA!

czwartek, 8 sierpnia 2013

Dziś poprosiłem pewną osobę, która by mi napisała za mnie ten post. Owa osoba oczywiście zgodziła się i napisze parę słów do tego wstawionego poniżej obrazka.



No i co tam polskie kurwy?!! Co tam u was się je?! Mirabelki ze szczawiem?! Korzonki?! Hahahahaha! Tak, kurwa patrzcie i podziwiajcie, bo wy to możecie o takim czymś tylko pomarzyć.A może nawet i lepiej. Przynajmniej próchnicy nie dostaniecie. He he. Patrzcie ile batonów sobie kupiłem, czekolad z orzechami, cukierków, no i oczywiście nie mogło zabraknąć pomarańczy. Taką czekoladę to możecie jeść zrobioną ze swojej albo z czyjeś dupy. Jak będziecie mieli szczęście chociaż wątpię żebyście znali takie słowo, to może wam trafić z orzechami. Pewnie już wam ślinka cieknie? Co? Jak u psów. Kundlów mam na myśli, bo wy tam nawet nie zasługujecie by nazywać was rasowymi psami. Wy polskie śmiecie. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!


Testoviron

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz